top of page

DEEL 3 - proeflezers gevraagd!

Deel drie krijgt sitlaan vorm - ware het niet dat dit eigenlijk een 'revisie' is van deel één en twee...

Ik neem je nog dieper mee naar de donkere en lichte plekjes in mijn verbeelding en gevoelens...

Graag had ik een aantal mensen laten proeflezen - om eerlijk hun mening te geven aan de hand van een vragenlijstje!

Wie zoek ik? Ongeveer 16 personen, liefst twee per categorie - van beide geslachten ;-)

- Meisjes en jongens tussen 12 en 16 jaar oud

- Adolescenten tussen 16 en 18 jaar oud

- Volwassenen tussen 18 en 20 jaar oud

- Volwassenen tussen 20 en 25 jaar oud

- Volwassenen tussen 25 en 35 jaar oud

- Volwassenen tussen 335 en 45 jaar oud

- Volwassenen tussen 45 en 55 jaar oud

- Volwassenen 55+

Wat krijg je?

- Je persoonlijke (digitale) kopie van MIJN DRAAK - de revisie : je kan kiezen tussen een proefdruk of een digitaal pdf-formaat.

- Mijn eeuwige dankbaarheid ;-)

- Een (kleine) verrassingsbeloning - nog nader te bepalen in samenspraak.

MEER INFO op de website mijndraak.wixsite.com/mijndraak

of via privébericht op facebook!


bottom of page